Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

οσα αστρα...



 Ποίηση: Σαπφώ

ἄστερες ,ὲν ἀμφὶ κάλαν σελάνναν ἂψ
ἀπυκρύπτοισι φάεννον εἶδος ὄπποτα
πλήθοισα μάλιστα λάμπηι γᾶν ~
ἀργυρία.

Απόδοση : Οδυσσέας Ελύτης

ὅσ' ἄστρα γύρω βρίσκονται στὴν ἔκπα
γλη σελήνη τὸ φωτεινὸ τους πρό
σωπο κρύβουν κάθε φορὰ ποὺ ἐκείνη ὁλόγιο
μη καταλάμπει τὴ γῆ τὴ σκοτεινὴ ἀνεβαί
νοντας ~ ἀσημοκαπνισμένη.


Μουσική: Νίκος ΞυδάκηςΕρμηνεία: Ελευθερία Αρβανιτάκη - Νίκος Ξυδάκης

άλλο ήθελα να γράψω
κι ήρθε αυτό το ποιημα απο τα παληά
και....να...

σας το αφιερώνω
γιατι πως γινεται να μην αγαπάς τους μπλόγκερς?

20 σχόλια:

  1. εισαι γλύκας , αντικειμενικα στο λεω οσο για τις κατινιες της χοντρής
    αστην να λέει αστην να λέει (καρρας)
    ζουζου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα ποια ζουζου είσαι? γιατι εγω ζουζου λεω τις 3 κολητές μου

      Διαγραφή
  2. γεια σου εαυτε μου, αφου εγω ειμαι συ και εσυ εγώ
    αφου το λένε οι φήμες μαρή( το μαρή με αξάν αδερφής γκαζιού)
    και να σοβαρέψουμε
    ισως το καλλιτερο σιντί της ελευθεριας μετα απο κείνο με τους ποιητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου και σένα "εαυτέ" μου
      ναι ολο το cd ειναι υπέροχο

      Διαγραφή
  3. ευχαριστούμε πολύ για την αφιέρωση Άσωτε! :) καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστουμε για την αφιερωση
    και τι γλυκο ποιημα!

    Φιλιά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα γρήγορα,να σου πω μια «καλησπέρα» κι ένα χαμόγελο --> :)

    Πολύ όμορφο το ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε βρε άσωτε για την αφιέρωση (μετράμε και εμείς της wordpress έτσι; Δεν θέλω διακρίσεις :P) ήταν πολύ γλυκιά κίνηση!! Να είσαι καλά, καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σορρυ ανωνυμε αλλα μολις ελεγξα τι εκανες και δε με αφορα ! εβαλα το σχολιο σου απο κεκτημενη ταχύτητα και μεσα απο το smart phone

      Διαγραφή
  8. καλημέρα 'άσωτε πολυ ομορφο, δεν το ήξερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "γιατί πως γίνεται να μην αγαπάς τους μπλόγκερς?"

    έλα μου, ντε! όμως μην ξεχνάς, ασωτούλη μου, πως πολύ δεν είναι σε θέση ούτε τον εαυτό τους ν' αγαπήσουν... πως μπορούν ν' αγαπήσουν άλλους;

    είναι όμορφη πολύ η ποίηση της Σαπφούς. σ' ευχαριστώ πολύ για το βιντεάκι. το απόλαυσα.

    έχεις την αγάπη μου και σου εύχομαι να είσαι και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρασα να πω ένα βιαστικό Καλό μεσημέρι, προτού πέσω για ύπνο.. είναι αργά εδώ. :Ρ Όπως είπε και η αγαπητή Drama Queen, ελπίζω να βάζεις κι εμάς της wordpress μέσα. Εάν όχι, θα κάνω ανάρτηση παραπονιάρικη! Χι χι. Καλό υπόλοιπο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή